A Z generáció már online vásárolja az ajándékokat
Egyre többen választják ugyanakkor azt a megoldást, hogy egyetlen klikkel, gond nélkül megveszik az interneten, amit szeretnének, hiszen ezt a szokásos lárma, a káosz és a tömeg nélkül is megtehetik.
A Smartly digitális ügynökség kutatása szerint a Covid tartósan megváltoztathata a vásárlással kapcsolatos szokásainkat. A felhasználók ugyanis egyre nagyobb bizalommal fordulnak az online vásárlás felé.
Egyre többet vásárolunk mobilról is, hiszen sok esetben a Facebook- vagy az Instagram-felületünkről kattintunk át egy webshopra. Ez a gyors, egyszerű megoldás a legjobb a Z generáció számára, hogy hamar letudják az ajándékvásárlás problémáját.
Emellett évről évre egyre többen posztolják ki a közösségi felületekre, hogy mire is vágynak karácsonykor, és ehhez a #whatiwantforchristmas hashtaget is gyakran használják a TikTokon és az Instagramon.
A többek ilyen módon is jó ajándékötleteket gyűjthetnek ezekről az oldalakról, amelyeket aztán gombnyomásra be is szerezhetnek.
Galambos Dániel