A nagyvállalatok a srácokra szavaznak

Félreértés ne essék, nem a felnőtteket kell elküldeni sátorozni, nekik bőven elég volt a kijárási korlátozás okozta túlélőtábor.
A nagyvállalatok a srácokra szavaznak - nyári tábor 2025 - gyerektábor 2025 - tábor 2025

A pandémia várható enyhülésével valószínűleg mindenki visszarázódik majd a megszokott munkatempóba, a sulik azonban addigra bezárnak, így igen nagy az esélye, hogy a szülők nem tudják lekötni unatkozó csemetéiket. Nincs kéznél a nagyi, a tablet és a tévé csupán szükséges rossz, a nyunyóka sem elegendő már; mivel támogathatjuk tehát az alkalmazottak munkája és magánélete közötti egyensúlyt?

Fáradt felnőttek, unatkozó gyerekek

Az aktuális rendelkezések szerint a munkáltatónak lehetősége van megváltoztatni a dolgozó munkaidejét, tehát előfordulhat, hogy a nyár közepétől a cégvezetők újra szorosabb határidőket diktálnak majd. Azok a nagyvállalatok viszont, amelyek nem zombikat akarnak foglalkoztatni, ügyelnek beosztottjaik mentális és fizikai teljesítőképességére. Azzal is tisztában vannak, hogy az emberre nemcsak az irodai környezet hat, hanem az otthoni körülmények is. Hogyan tehermentesíthetjük a dolgozó szülőket?

A tábor a megoldás

Az egyik megoldási javaslat az intézményen belüli napközis tábor, amennyiben ez kivitelezhető. Ennél sokkal egyszerűbb azonban megpályáztatni a szervezőket, hiszen rengeteg időt (és egyes esetekben költséget is) megspórolunk azzal, ha profikra bízzuk az ismeretlen feladatokat. Egyre több vállalkozás nyit az alkalmazottai számára elérhető bölcsődét, óvodát és napközit. Ehhez természetesen rendelkezniük kell a megfelelő szakemberekkel, helyszínnel és felszereléssel is. Egy multinacionális cégnek ez többnyire nem jelent problémát, talán tábort is tudnak szervezni – de mennyivel könnyebb lenne gyakorlottak kezébe adni a lebonyolítást, nemdebár?

A nagyvállalatok is erre voksolnak

Megkérdeztük Palotás Attila táborszervezőt, aki elmondta, hogy a hasonló megkeresések, illetve együttműködések megszokottak a PEOPLE TEAM Alapítvány és partnerei (MVM Zrt., Magyar Telekom Nyrt., Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. stb.) között. Ezek a cégek, felmérve a dolgozóik igényeit, megtendereztették a táboroztatást végző szolgáltatókat, majd miután – többek között – a PEOPLE TEAM-et is kiválasztották, a PT csapata ellátta őket plakátokkal, szórólapokkal és a szükséges információkkal. Harmincéves szervezőmúlttal, a know-how és a logisztika birtokában az alapítvány sec-perc alatt megoldást talál minden felmerülő problémára. Tisztában vannak azzal, mivel foglalhatják le a gyerkőcöket, és életre szóló élményt nyújtanak anélkül, hogy a megbízók bármit is megéreznének a tengernyi előkészületből. A szülők válláról lekerül a hosszadalmas táborválogatás és -kiválasztás terhe, miközben megnyugodhatnak, hogy csemetéik biztonságos helyen és tartalmasan töltik majd el a szünidő egy részét.

Önfeledt lurkók, nyugodt ősök

Míg a gyerekek a nyári élményparadicsomban töltődnek fel egy-két héten át (tábori turnusok júliusban és augusztusban), addig az anyukák és apukák is koncentráltan végzik a munkájukat, esténként pedig lazíthatnak, ezáltal a cég hatékonysága szintén nő – tehát mindenki jól jár. Egyes vállalkozások még a táboroztatási árának egy részét is átvállalják a szülőktől. Sőt, mivel a PEOPLE TEAM egy közhasznú alapítvány, a részvételi díj támogatásként leírható. A költség egyébként a SZÉP-kártya bármelyik zsebéből fedezhető.

Kapcsolódó cikkek

A mágia varázslatos világa - a berlini bűvészbolt

A mágia varázslatos világa

A berlini Varázskirály bolt már 136 éve őrzi a trükkös tárgyak titkait.

Kölni művészeti vásár - Art Cologne 2023

Art Cologne 2023 Köln - kölni művészeti vásár

Európa legnagyobb művészeti vásárát idén novemberben is megrendezik.

Táborozás, zsebpénz, vakáció

Táborozás, zsebpénz, vakáció

A szülők számára mindig fogós kérdés, hogy a nyári táborokba mennyi zsebpénzzel engedjék el a csemetéjüket.