Ezeket a termékeket keresik legtöbben az Amazonon

Különösen népszerűek az Amazon felhasználói körében: az elektronikus cikkek, az Amazon tíz leggyakrabban keresett árucikkei közül kilenc tartozik ebbe a kategóriába. A Nintendo Switch iránti nagy kereslet a koronajárványnak köszönhető.
A legkeresettebb termékek Amazonon

Jeff Bezos kedvencei

Mely termékek mennek a legjobban az Amazonon? A FOCUS-MONEY tudja a választ, és megmutatja, hogyan lehet az Amazonnal pénzt keresni Amazon-részvények nélkül.

Mi a közös az adatvédelmi tisztviselőkben, a kiskereskedőkben és a brüsszeli uniós politikusokban? Ők mindannyian kétségbeesett küzdelmet folytatnak az Amazonnal. Kétségbeesett küzdelmet, mert az emberek — a kormány erőfeszítése és a konkurencia támadásai ellenére — már régen meghozták döntéseiket az Amazon, Amazon Prime, Amazon Video és Twitch (vagy más Amazon leányvállalatok) esetén. Jeff Bezos egy olyan birodalmat hozott létre, amely szinte naponta bővíti hatalmát. A forgalom meghaladja a 4700 dollárt — másodpercenként! Minden hónapban csaknem 200 millió fogyasztásra kész felhasználó jut 2,3 millió kiskereskedőre. Ehhez jön az Amazon által forgalmazott egy milliónyi termék. Három amerikai közül kettő az Amazonon kezd keresni egy terméket. Ez fordítva azt jelenti, hogy a kereskedők és az ügyfelek függősége egyformán növekszik. Mert minden más konkurensnek, aki az e-piacon próbálkozik, kevés az esélye. Önerősítő ördögi kör, amely ezt jelenti: ha nem az Amazon-on kereskedik, akkor hamarosan már nem is létezik — főleg az elektronikai iparban. Ez veszély, de lehetőség is. Mert azok, akik rendszeresen szállítják, amire az Amazon használóinak milliói vágynak, azok nagyon jó helyen vannak korunk legfontosabb kereskedelmi piacán. Ez azt jelenti, hogy nemcsak azok juthatnak nyereséghez az Amazon által, akik Amazon-részvénnyel rendelkeznek.

A következő kérdések döntőek: mely termékek a legnépszerűbbek a digitális világ legfontosabb piacán? Milyen termékeket keres az Amazon? És mindenekelőtt: mely cégek profitálnak belőle? Jó hír: a FOCUS-MONEY már tudja a válaszokat, és tudja, hogy melyik a 20 legkeresettebb cikk az Amazonon. Ezt annak alapján határozták meg, hogy mennyi volt 2020-ban az Egyesült Államokban a havi átlagos megkeresések száma, és hogy melyek voltak a legnagyobb vállalatok, amelyek ezeket a termékeket gyártották, és az Amazonon a legsikeresebben értékesítették. Még jobb hír, hogy a FOCUS-MONEY a jövővel is foglalkozik. A toplistából a legjobb befektetési ötletekhez vezető általános tendenciákat állapít meg:

Első trend: vezeték nélküli technológia. Közismert óriások, valódi bennfentes tippek: ma már egyre több elektronikus cikk működik a bosszantó kábelek nélkül. A vezeték nélküli fejhallgatók iránti növekvő igény különösen érzékelhető az Amazon-on. Úttörő és egyben legnagyobb haszonélvezője ennek a fejlődésnek? Az Apple. A következő hét évben a vezeték nélküli fejhallgató forgalma várhatóan évi 5,8 százalékkal, 3,3 milliárd USA-dollárra nő. Az Amazon rangsorában egyértelműen megmutatkozó hatalmi helyzet: Olyan versenytárssal szemben, mint a Samsung, az Apple a saját termékneveivel, például az „airpods”-szal magasabb keresletet tud létrehozni, mint maga az egész termékcsoport (vezeték nélküli fejhallgatók).

Van egy tényező, amely optimizmust kelt Németországban. Pontosabban a badenwurttembergi Ellwangenben, a Varta akkumulátorüzemnél.

Sokáig csak pletykák voltak, amíg az Apple hivatalosan szeptemberben bejelentette, hogy a fejhallgató-akkumulátorokat a Varta gyártja. Ez a számokban is megmutatkozik: az első félévben a Varta bevétele 158 százalékkal, 391 millió euróra nőtt. Az üzemi eredmény 174 százalékkal, 102 millió euróra nőtt. Az árbevételre és a profitra vonatkozó előrejelzések is emelkedtek a folyó pénzügyi évre —185 millió euró nyereség helyett az S-Dax csoport jelenleg 210 és 215 millió euró közötti nyereségre törekszik.

Trend — vagy inkább — második befolyásoló tényező: Koronavírus. A koronavírus miatti második lezárások már elkezdodtek, és a közelgő téli hónapok további aggodalmakat okoztak a virológusok és politikusok körében. A WC-papírt érintő vészhelyzet első jelei máris megmutatkoztak. Amint azt a Szövetségi Statisztikai Hivatal külön értékelése kimutatta, a WC-papír iránti kereslet a 2020. október 12. és 17. közötti héten majdnem kétszer olyan magas volt, mint a válság előtti, 2019. augusztus és 2020. január közötti hónapok átlaga. A fertőtlenítőszerek értékesítési adatai csaknem háromnegyedével haladták meg a válság előtti átlagot. Egyetem növekvő igény, amelyet sürgősen ki kellett elégíteni. Például a Procter&Gamble cég segítségével. Az amerikai fogyasztási cikkek óriása a világon az egyik legnagyobb választékát kínálja a higiéniai termékeknek — a szupermarketek polcain, vagy az Amazonnál. Egyébként: Németországban az Amazon felmérésében jelenleg a WC-papír iránti kereslet közvetlenül a maszkok iránti kereslet mögött van.

A húsz legkedveltebb Amazon árucikk

Sok technika — és egészen sok Apple-termék. Az Amazonon mindenekelőtt sok elektronikai terméket keresnek, és vásárolnak is. Az Amazon-sajáttermékek, mint a Kindle és az Alexa cikkek nagyon kedveltek.

1 Nintendo Switch 1 020 000

2 Laptop 892 000

3 Airpods 693 000

4 Fejhallgató 641 000

5 Vezeték nélküli fülhallgató 571 000

6 IPad 565 000

7 Game of “Thrones” 518 000

8 Fire Stick 506 000

9 SSD 496 000

10 Fitbit 481 000

11 Kindle 475 000

12 TV 471 000

13 Forrólevegős fritőz 456 000

14 Bluetooth-fejhallgató 447 000

15 Roku 445 000

16 WC-papír 422 000

17 Külső harddrive 412 000

18 Pressure cooker 404 000

19 Tablet 403 000

20 Micro-SD-Kártya 402 000

Kapcsolódó cikkek

Szomorú, de igaz: már régen nem menő az eBay

Szomorú, de igaz: már régen nem menő az eBay

Egykor az internet elitjéhez tartozott, ám 25. születésnapjára lekörözte a konkurencia.

Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain

Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain

Az e-kereskedelem piacának rohamtempójú fejlődése megállíthatatlan: a megváltozott szokások az online térbe terelik a fogyasztókat és a kiskereskedőket, mely egyre nagyobb teret ad a webáruházaknak, és ezzel együtt a fulfillment szolgáltatásoknak.

Hogyan hathatsz egyedi dobozokkal vevőid érzelmeire?

Hogyan hathatsz egyedi dobozokkal vevőid érzelmeire?

Sok cég és vállalkozás még mindig alábecsüli a csomagolást, mint a márkaüzenet hordozóját.