Kipróbáltuk a VW T-Roc R-t

A T-Roc valójában egy magasabban ülő Golf. Ehhez a kompaktklasszikushoz semmilyen SUV nem hasonlít annyira, mint a 2017-ben elstartolt T-Roc széria.
Kipróbáltuk a VW T-Roc R-t

A 4,30 méter hosszú sportverzió, a T-Roc R további 20 milliméterrel csökkenti a padló magasságát, autónk alja így mindössze 16 centiméterrel fekszik az aszfalt fölött. Az ennek megfelelő, 7. generációs sport-Golf alja 13 milliméterrel közelebb esik a földhöz.

Akárcsak a fenti hetes Golfban, a T-Roc R-ben is négykerékhajtást és 300 lóerőt találunk. Ezt a modellt azoknak ajánlhatjuk, akinek sok helyre van szükségük, de kevés a türelmük, mivel a hetes golfot már nem gyártják, a nyolcas golf sportváltozata pedig még nem jelent meg.

445 literes csomagtartójával a T-Roc messze lekörözi a Golf kapacitását. A hátsó üléseket hátrahajtva ez 1290 literre bővíthető, az utastérben pedig a jól megtermett felnőttek is elférnek. A belső tér anyagválasztása, a műanyag karosszéria és az ajtóborítás is jól passzol egy kifejezett sportmodellhez, sőt, a szériában alumíniumpedálok és sportülések is elérhetőek.

A csomagtartó üres állapotban lazán veszi a kanyarokat, ám takarékosságra ne számítsuk: 10 liter alatt ritkán ússzuk meg a fogyasztást a teszt során.

Autogramm

Vezetési élmény 3/4

Könnyed és komfortos

Teljesítmény 3/4

2 literes, négyhengeres benzinmotor

300 lóerő (221 kW)

Max sebesség: 250 km/óra

Fogyasztás 1/4

7,5 liter/100 km, 9,8 liter (a teszt során)

Ár 2/4

16 millió forinttól

A tesztautó értéke 20 és félmillió forint

Kapcsolódó cikkek

Mit jelent az operatív lízing és mik az előnyei?

Mit jelent az operatív lízing és mik az előnyei?

Egy vállalkozás életében eljöhet az a pillanat, amikor gyorsan, rövidtávra vagy akár hosszú távra gépjárműre vagy más eszközökre lehet szüksége.

Az Elon Musk-mítosz

Az Elon Musk-mítosz

Bullying áldozatából vált a férfivá, aki megváltoztatta a világot.