Kipróbáltuk a VW T-Roc R-t

A T-Roc valójában egy magasabban ülő Golf. Ehhez a kompaktklasszikushoz semmilyen SUV nem hasonlít annyira, mint a 2017-ben elstartolt T-Roc széria.
Kipróbáltuk a VW T-Roc R-t

A 4,30 méter hosszú sportverzió, a T-Roc R további 20 milliméterrel csökkenti a padló magasságát, autónk alja így mindössze 16 centiméterrel fekszik az aszfalt fölött. Az ennek megfelelő, 7. generációs sport-Golf alja 13 milliméterrel közelebb esik a földhöz.

Akárcsak a fenti hetes Golfban, a T-Roc R-ben is négykerékhajtást és 300 lóerőt találunk. Ezt a modellt azoknak ajánlhatjuk, akinek sok helyre van szükségük, de kevés a türelmük, mivel a hetes golfot már nem gyártják, a nyolcas golf sportváltozata pedig még nem jelent meg.

445 literes csomagtartójával a T-Roc messze lekörözi a Golf kapacitását. A hátsó üléseket hátrahajtva ez 1290 literre bővíthető, az utastérben pedig a jól megtermett felnőttek is elférnek. A belső tér anyagválasztása, a műanyag karosszéria és az ajtóborítás is jól passzol egy kifejezett sportmodellhez, sőt, a szériában alumíniumpedálok és sportülések is elérhetőek.

A csomagtartó üres állapotban lazán veszi a kanyarokat, ám takarékosságra ne számítsuk: 10 liter alatt ritkán ússzuk meg a fogyasztást a teszt során.

Autogramm

Vezetési élmény 3/4

Könnyed és komfortos

Teljesítmény 3/4

2 literes, négyhengeres benzinmotor

300 lóerő (221 kW)

Max sebesség: 250 km/óra

Fogyasztás 1/4

7,5 liter/100 km, 9,8 liter (a teszt során)

Ár 2/4

16 millió forinttól

A tesztautó értéke 20 és félmillió forint

Kapcsolódó cikkek

Ha vinni kell, ha hozni kell - Mindenki használja a belföldi szállítmányozást

Ha vinni kell, ha hozni kell - Mindenki használja a belföldi szállítmányozást

Iparági elemzések adatai szerint tavaly több év után először ismét növekedett a hazai közúti áruforgalom.

Lucid Motors

Lucid Motors - A megvalósult ígéret gyár a Szilícium völgyből

A Lucid Motors, a cég, amely anno Mercedes Vitóban tesztelte a 900 lóerős hajtásláncát.

Óriáskombi imidzsproblémával: leteszteltük a Mercedes E400 d 4Matic-ot

Óriáskombi imidzsproblémával: leteszteltük a Mercedes E400 d 4Matic-ot

Az E-osztályba tartozó T-modell azok kedvence lesz, akik értékelik a hat hengert.